Ξεχειλίζει η οργή – Τρίτη μέρα χωρίς ρεύμα και θέρμανση με πολικές θερμοκρασίες
Απο τη Δευτέρα το απόγευμα οποτε κόπηκε το ρεύμα, η ηλεκτροδότηση δεν έχει επανέλθει σε γειτονιά της Αγίας Παρασκευής ενώ στο Πικέρμι εκτός απο ρεύμα δεν έχουν ούτε νερό.
- 26 Ιανουαρίου 2022 10:50
Τις απελπιστικές στιγμές που βιώνουν οι κάτοικοι στην οδό Σιώκου στην Αγία Παρασκευή, λόγω της κακοκαιρίας Ελπίδα, περιέγραψε στο NEWS 24/7 κάτοικος της περιοχής.
“Το ρεύμα κόπηκε το απόγευμα της Δευτέρας γύρω στις 6-6.30 και απο τότε δεν εχει επανέλθει” λέει η κάτοικος αλλά αυτό συμβαίνει μόνο στον συγκεκριμένο δρόμο και όχι σε όλο το τετράγωγο, δηλαδή σε 5-6 πολυκατοικίες.
Η διακοπή ρεύματος πιθανώς δημιουργήθηκε από πτώση δέντρου την οποία είδε ένας γείτονας και σύμφωνα με την ένοικο της πολυκατοικίας το μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν κυρίως ηλικιωμένοι.
“Απο πάνω μας μένει μια κυρία με πάθηση στην καρδια, μένει μόνη της, δεν μπορεί να μετακινηθεί, δεν έχει ρεύμα και τηλέφωνο και τα παιδιά της επικοινωνούν μαζί της όταν της δίνω το κινητό μου για να μιλήσει, όσο έχω ακόμα μπαταρία”.
“Απο κάτω επίσης μένουν καρκονοπαθείς, ηλικιωμένοι επίσης, που δεν έχουν θέρμανση. Οι πιο νέοι είμαστε εμείς που βοηθάμε κάπως με τρόφιμα, τηλέφωνα και ό,τι άλλο έχουν ανάγκη. Εμείς έχουμε τηλέφωνο γιατι ο σύζυγός μου πηγαίνει στη δουελιά του και φορτίζει εκεί το κινητό”.
“Ο δρόμος παραμένει αποκλεισμένος απο τα χιόνια, δεν περνάει τίποτα” λέει η κάτοικος και συμπληρώνει πως επικοινώνησαν ξανά χθες το βράδυ με τον ΔΕΔΔΗΕ. “Ηταν πολύ ευγενικοί και μας είπαν οτι θα το θέσουν ως προτεραιτότητα λόγω και των ασθενών στην πολυκατοικία, αλλά από τότε πέρασαν 12 ώρες”.
Πικέρμι: Χωρίς ρεύμα, ούτε νερό
Αναγνώστρια που επικοινώνησε με το News 24/7 αναφέρει:
“Είμαι κάτοικος Διώνης Πικερμίου. Από την Δευτέρα το απόγευμα είμαστε χωρίς ρεύμα αλλά και χωρίς νερό. Η κατάσταση πλέον είναι απελπιστική. Πόσο νερό είμαι υποχρεωμένη να έχω αποθηκευμένο μέσα στο σπίτι μου; Είναι ντροπή πια. Έχουμε παγώσει,δεν έχουμε τρόπο να μαγειρέψουμε. Κοιμόμαστε στο πάτωμα μπροστά στο τζάκι μας μήπως και λίγο ζεσταθούμε. Το χιόνι στην περιοχή μας είναι 80 πόντοι και δεν εχει περάσει κανένα μηχάνημα. Η πολιτική προστασία δεν μας δίνει καμία απάντηση για το ρεύμα και η ΔΕΔΔΗΕ είναι άφαντη. Οι δρόμοι είναι κλεισμένοι από δέντρα και καλώδια που έχουν πέσει από το βάρος του χιονιά. Ποιος θα μας βοηθήσει επιτέλους; Τι είμαστε πια; Μας έχουν κάνει να ντρεπόμαστε μέσα στο ίδιο μας το σπίτι”.
Καταιγισμός καταγγελιών στα τηλεφωνικά κέντρα του ΔΕΔΔΗΕ
Πέραν των μεγάλων ζημιών σε γραμμές Μέσης Τάσης που επηρεάζουν μεγάλο πλήθος νοικοκυριών κάθε μία, και στις οποίες έχει επικεντρωθεί η προσπάθεια των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ είναι πολλές οι βλάβες σε γραμμές της χαμηλής τάσης που αφορούν χωριά, συνοικισμούς και γειτονιές της Αττικής και της περιφέρειας.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει καταιγισμός τηλεφωνημάτων οργισμένων και αγανακτισμένων πολιτών, τόσο προς τα τηλεφωνικά κέντρα του ΔΕΔΔΗΕ όσο και προς εκείνα των Δήμων και των Περιφερειών. Το μεγάλο πλήθος των κλήσεων ήταν άλλωστε ο λόγος που «έπεσε» η δωρεάν τηλεφωνική γραμμή (800 400 4000) που είχε θέσει σε λειτουργία δύο μόλις μέρες πριν την επέλαση του χιονιά ο ΔΕΔΔΗΕ.
ΔΕΔΔΗΕ: Παραμένουν τα προβλήματα σε 3.000 νοικοκυριά
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση απο τον ΔΕΔΔΗΕ (γύρω στις 11.30) “συνεχίζονται πυρετωδώς οι εργασίες σε 4 γραμμές στις περιοχές Κάτω Σούλι, Γραμματικό, Σχοινιά και Πικέρμι. Ταυτόχρονα τα συνεργεία συνεχίζουν εργασίες αποκατάστασης σε πλήθος μεμονωμένων βλαβών σε διάφορες περιοχές της Αττικής”.
Στην ανακοίνωση σημειώνεται οτι “τη Δευτέρα 24 Ιανουαρίου η κακοκαιρία δημιούργησε προβλήματα ηλεκτροδότησης σε περίπου 200.000 νοικοκυριά, ενώ αυτή την ώρα οι ζημιές στο Δίκτυο επηρεάζουν την ηλεκτροδότηση περίπου 3.000 νοικοκυριών”.
“Τα συνεργεία συνεχίζουν να εργάζονται εντατικά έως και αυτή την ώρα, στοχεύοντας στην πλήρη επανηλεκτροδότηση όλων των περιοχών” συνεχίζει η ανακοίνωση και συμπληρώνει οτι “όσοι καταναλωτές εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης, παρακαλούνται να επικοινωνήσουν άμεσα με τον ΔΕΔΔΗΕ τηλεφωνικά στο 800 400 4000, 11500 ή 2111900500 ή να το δηλώσουν μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE από το κινητό τους (Android και iOS) ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr)”.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις